Bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining nutq madaniyatini rivojlantirishning zamonaviy usullari
Annotasiya
Mazkur maqolada bo‘lajak pedagoglarning og‘zaki va yozma nutq kompetensiyasini rivojlantirish, ularning kasbiy tayyorgarligida nutq texnikasi, fonetika, multimodal metodlar, amaliy mashg‘ulotlar va sahna nutqi kabi omillarning o‘rni ochib beriladi. Shuningdek, o‘qituvchilik faoliyatida nutq madaniyatining ustuvorligi, o‘quvchilar bilan samarali muloqot yuritish, o‘z fikrini ravon ifoda etish ko‘nikmalarini shakllantirishga alohida urg‘u berilgan. Maqola yakunida boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining nutq madaniyatini rivojlantirish bo‘yicha taklif va tavsiyalar ilgari suriladi
Kalit so‘zlar:
nutq madaniyati og‘zaki nutq yozma nutq nutq texnikasiBibliografik manbalar
Shodmonov Sh. Pedagogik mahorat asoslari. – Toshkent: O‘qituvchi nashriyoti, 2018.
Raxmonov A. Nutq madaniyati asoslari. – Toshkent: Fan va texnologiya nashriyoti, 2020.
Abduqodirova Z. Bola nutqining rivojlanishi va uni shakllantirish metodikasi. – Toshkent: “Ilm Ziyo” nashriyoti, 2022.
Bobur M., Tursunova G. Boshlang‘ich ta’lim metodikasi. – Toshkent: “Innovatsiya” nashriyoti, 2021.
Loseva G. A. Nutq madaniyati va ritorika asoslari. – Moskva: Prosvesheniye, 2017.
Monaxov V. M. Ta’limda multimodal texnologiyalar: nazariya va amaliyot. – Moskva: Fan, 2021.
Hasanboyeva O. Nutq madaniyati va uslubiyat. – Toshkent: O‘zbekiston milliy ensiklopediyasi, 2015.
G‘ofurov A. Pedagogik texnologiyalar. – Toshkent: “O‘qituvchi” nashriyoti, 2016.
Yuklashlar
Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2025 Ibragimova Munisa San’atovna

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.





