AQSHda kasbga yoʻnaltirish tizimining tuzilishi va mazmuni
Annotasiya
Maqolada AQSH maktab tizimida kasbga yoʻnaltirish boʻyicha amalga oshirilayotgan tadbirlar tavsifi berilgan. O‘zbekistonda kasbga yo‘naltirish jarayonini takomillashtirish jarayoni dastlabki bosqichda. Muvaffaqiyatlarga qaramay, bu sohada muayyan qiyinchiliklar mavjud. Shu maqsadda xorij tajribasining ilg‘or tajribasi bilan tanishish, uni tahlil qilish va O‘zbekiston sharoitiga mos ravishda qo‘llashda muhim ahamiyat kasb etadi.
Kalit so‘zlar:
zamonaviy tendentsiyalar konsepsiyalar nazariyalar kasbga yo‘naltirish mehnat bozori xorijiy tajriba maktab o‘quvchilari tizim vorislik dasturBibliografik manbalar
Постановление Президента Республики Узбекистан «О мерах по внедрению новых принципов управления в систему высшего и среднего специального образования» от 11 июля 2019 г. № ПП-43.
Первый частный Центр развития и профориентации открылся в Узбекистане // https://www.gazeta.uz/ru/2018/01/11/myway/
В республике запустили пилотный проект по профориентации учащихся школ // https:// podrobno.uz/cat/proisshestviya/v-uzbekistane-vpervye-zapustili-proekt/
Компания КНАУФ проводит программу профориентации для школьников Бухары // https://www.uzdaily.uz/ru/post/41749
Со следующего года в школах Узбекистана введут профориентацию // https:// nuz.uz/obschestvo/1176599-so-sleduyushhego-goda-v-shkolah-uzbekistana-vvedutproforientacziyu.html
Гриншпун С.С. Профориентация в США // Педагогика. - 2005. – № 9. – С. 42.
Маслоу А. Мотивация и личность. – Санкт-Петербург: Питер, 2008. – 368 c.
Топешкина Н.В. Зарубежный опыт организации профориентационной работы в школе // Экономика в школе, – № 1, 2012. – C. 34-46 // https://portalus.ru/modules/shkola/ rus_readme.php?subaction=showfull&id=1409222822&archive=&start_from=&ucat=&
Parsons Frank. Choosing a vocation. Boston and New York: Publishing Houghton Mifflin Company. 1909. 182 p.

Yuklashlar
Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2021 Shohsanam Baratova, Nodira Zohitova

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.