O‘zbekistonda ijtimoiy tadbirkorlikni rivojlantirishning gender jihatlari
Annotasiya
Zamonaviy dunyoda ijtimoiy tadbirkorlik ijtimoiy-iqtisodiy barqaror rivojlanishning samarali vositalaridan biriga aylandi. Biznes prinsiplarini ijtimoiy va atrof-muhitga ijobiy ta’sir ko‘rsatish maqsadlari bilan birlashtirgan holda kambag‘allik, ishsizlik, ta’lim va sog‘liqni saqlash xizmatlaridan to‘laqonli foydalanish kabi ijtimoiy muammolarni hal etish orqali ijtimoiy tadbirkorlik innovatsiyalarini yaratish, barqaror rivojlanish, shuningdek, zaif guruhlar va butun jamiyat uchun hayot sifatini yaxshilashda muhim rol o‘ynaydi. Ushbu maqolada muallif sotsiologik tadqiqotlar natijalariga asoslanib, ijtimoiy tadbirkorlikni rivojlantirishning gender jihatlari va ijtimoiy tadbirkorlikni rivojlantirishda gender masalalarni inobatga olish resurslarini tahlil qilgan
Kalit so‘zlar:
ijtimoiy tadbirkorlik gender stereotiplariBibliografik manbalar
Указ Президента Республики Узбекистан № УП-158 О Стратегии «Узбекистан-2030» от 12.09.2023 г. // https://lex.uz/uz/docs/6600404
Указ Президента Республики Узбекистан № УП-60 О Стратегии Развития Нового Узбекистана на 2022-2026 годы от 28.01.2022 г. // https://lex.uz/docs/5841077
Постановление Президента Республики Узбекистан № ПП-62 “О мерах организации деятельности Агентства по работе махаллабай и развитию предпринимательства при Министерстве экономического развития и сокращения бедности” от 24.12.2021 г. // https://lex.uz/ru/docs/5793280
Постановление Президента Республики Узбекистан № ПП-401 «О дополнительных мерах по укреплению семьи и повышению активности женщин» от 21.12.2023 г. // https://lex.uz/ru/docs/6704838
Борнштейн Д. Как изменить мир. Социальное предпринимательство и сила новых идей=How to change the World: Social Entrepreneurs and the Power of New Ideas. – Москва: Альпина Паблишер, 2015. – 496 с.
Mair J., Marti I., Social Entrepreneurship Research: A Source of Explanation, Prediction, and Delight // Journal of World Business, Volume 41, 2006, p. 39.
Джилл Кикал, Томас Лайонс. Социальное предпринимательство: миссия – сделать мир лучше = Understanding Social Entrepreneurship: The Relentless Pursuit of Mission in an Ever Changing World. – Москва: Альпина Паблишер, 2014. – 304 с.
Yin R. Case Study Research: Design and Methods (Applied Social Research Methods). Fifth edition. Sage Publications, Inc., 2013.
Московская А. Социальное предпринимательство в России и в мире: практика и исследования / А.Московская. – Москва: НИУ «Высшая школа экономики», 2011. – 284 с.
Шумпетер Й. Теория экономического развития / Й. Шумпетер; пер. с нем. – Москва: Прогресс, 1982. – 455 с.
Drayton W. The citizen sector: Becoming as entrepreneurial and competitive as business / W. Drayton // California Management Review, 2002. № 44 (3). pp. 120-132.
Martin R.L., Osberg S. Social Entrepreneurship: The Case for Definition / R.L. Martin // Stanford Social Innovation Review. Spring, 2007. pp. 29-39.
Mawson A. The Social Entrepreneur: Making Communities Work / A. Mawson// Atlantic Books, 2008.
Друкер П.Ф. Бизнес и инновации / П.Ф. Друкер; пер. с англ. – Москва: Вильямс, 2007 (СПб.).
Collins R. Three Sociological Traditions / R. Collins. N.Y.: Oxford, 1985.
Юнус М., Жоли А. Создавая мир без бедности: социальный бизнес и будущее капитализма / М.Юнус, А. Жоли. – Москва: Альпина Паблишерз, 2009.
Alter S. K. Social Enterprise Typology / S. K. Alter // Virtue Ventures LLC. Nov. 27, 2007 (revised vers.).

Yuklashlar
Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2025 Yuldosheva Umida

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.