Developing social activism among female students based on Vitagen educational technology
Abstract
This article provides information about the development of social activity of schoolgirls, and specific aspects of the use of Vitagen educational technology in the process of developing the activity of female students. The views of scientist-pedagogues on the content and essence of Vitagen educational technology are highlighted
Keywords:
education training Vitagen technologyReferences
Мирзиёев Ш.М. Янги Ўзбекистон стратегияси. – Тошкент: “Ўзбекистон” нашриёти, 2021. – Б. 248-252.
O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Sh.Mirziyoyevning 2022-yil 1-martdagi “Oila va xotin-qizlar bilan ishlash, mahalla va nuroniylarni qo‘llab-quvvatlash tizimini takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida” PF-81-sonli Farmoni // https://lex.uz/uz/docs/-5899498
Azizxo‘jayeva N.N. Pedaggogik texnologiyalar va pedagogic mahorat: O‘quv qo‘llanma. – Toshkent: “O‘zbekiston Yozuvchilar uyushmasi Adabiyot jamg‘armasi nashriyoti”, 2006. – 64 b.
Белкин А.С. Теория и практика витагенного обучения. Голографический подход. “Образование и наука”, 1999. – № 2 (2). – C. 37.
Кривенко В.А. Содержание и технология витагенного обучения учащихся // Наука и школа. – 2009. – №. 3. – С. 8-12
Маънавият асосий тушунчалари изоҳли луғати. – Тошкент: Ғофур Ғулом НМИУ, 2017.
Мухсиева А.Ш. Умумий ўрта таълим мактаблари ўқувчиларида ижтимоий компетенцияларни ривожлантириш: монография. – Тошкент: “Ilm Ziуо Zаkоvаt”, 2022. – 129 б.
Норбоев Т. Ёшлик – фаоллик. – Тошкент: “Ёш гвардия” нашриёти, 1977.
Туленова Г.А. Ёшлар ижтимоий фаоллигини оширишда маънавий омилнинг роли (Ижтимоий-фалсафий таҳлил): фалс. фан. докт. ...дисс. – Тошкент, 2006.

Downloads
Published
How to Cite
License
Copyright (c) 2025 Nurmatova Nargiza Ulug‘bekovna

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.