Развитие социальной активности среди студенток на основе образовательной технологии Vitagen
Аннотация
В данной статье представлена информация о развитии социальной активности школьниц, освещены конкретные аспекты использования образовательных технологий Vitagen в процессе развития активности девочек. Освещены взгляды ученых-педагогов на содержание и сущность образовательной технологии Vitagen
Ключевые слова:
образование воспитание Витаген технологияБиблиографические ссылки
Мирзиёев Ш.М. Янги Ўзбекистон стратегияси. – Тошкент: “Ўзбекистон” нашриёти, 2021. – Б. 248-252.
O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Sh.Mirziyoyevning 2022-yil 1-martdagi “Oila va xotin-qizlar bilan ishlash, mahalla va nuroniylarni qo‘llab-quvvatlash tizimini takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida” PF-81-sonli Farmoni // https://lex.uz/uz/docs/-5899498
Azizxo‘jayeva N.N. Pedaggogik texnologiyalar va pedagogic mahorat: O‘quv qo‘llanma. – Toshkent: “O‘zbekiston Yozuvchilar uyushmasi Adabiyot jamg‘armasi nashriyoti”, 2006. – 64 b.
Белкин А.С. Теория и практика витагенного обучения. Голографический подход. “Образование и наука”, 1999. – № 2 (2). – C. 37.
Кривенко В.А. Содержание и технология витагенного обучения учащихся // Наука и школа. – 2009. – №. 3. – С. 8-12
Маънавият асосий тушунчалари изоҳли луғати. – Тошкент: Ғофур Ғулом НМИУ, 2017.
Мухсиева А.Ш. Умумий ўрта таълим мактаблари ўқувчиларида ижтимоий компетенцияларни ривожлантириш: монография. – Тошкент: “Ilm Ziуо Zаkоvаt”, 2022. – 129 б.
Норбоев Т. Ёшлик – фаоллик. – Тошкент: “Ёш гвардия” нашриёти, 1977.
Туленова Г.А. Ёшлар ижтимоий фаоллигини оширишда маънавий омилнинг роли (Ижтимоий-фалсафий таҳлил): фалс. фан. докт. ...дисс. – Тошкент, 2006.

Загрузки
Опубликован
Как цитировать
Лицензия
Copyright (c) 2025 Nurmatova Nargiza Ulug‘bekovna

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.